Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bera0 | użytkownik

imię i nazwiskoBerenika adresGrudziądz zarejestrowany25.12.2006 @21:36:30 ostatnio na stronie04.09.2012 @16:14:34

nie jestem z tych
co bez lęku patrzą w ciemność
co słysząc szmer jak w filmach
schodzą do piwnicy

ja jestem z tych co nakrywają
głowy kołdrą z tych którym strach
uniemożliwia oddychanie
ja jestem z tych
którzy się boją zamknąć oczy
by przetrwać noc
zapalają wszystkie światła
jestem z tych
co sami ze sobą rozmawiają
by nie lękać się
cichuteńko sobie nucą
w nocy każdy przedmiot oczy ma
każda noc jest pełna tortur..







Ja po drugiej stronie obiektywu:
http://www.bera0.maxmodels.pl


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty90 komentarze1310 posty na forum21

komputer / sprzęt
Panasonic Lumix Fz50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~myszaagata    11.01.2009 @12:35:00
hmm. to wlasnie tak mialo byc i z lodyga i swiatlem.. celowa kompozycja.. wole sie trzymac fotografii bez ps
nie mniej dzieki..
~mustec    11.01.2009 @10:06:27
poszłaś po bandzie Pozdrwiam ostra ocena
ostatnio edytowane: 2009-01-11 10:06:41
~Olenstwo    10.01.2009 @19:16:05
świetna galeria, poobserwuję
_______
'nie wszyscy pana w dupę kopną, są ludzie bez nóg!'
~jasabelle    08.01.2009 @15:45:42
dzięki za wyczerpujące oceny i rady na jeden komentarz odpowiem, ten kufel był jedynym naczyniem odpowiednich rozmiarów a nie chcialam, żeby było widac napis piwa więc widac ucho, wlot do zlewu również mi się nie podoba... ale spodobał mi się plusk więc na tło nie zwracałam uwagi.
pozdrawiam bardzo ciekawa galeria ;]
_______
katherinka.digart.pl <- tam jestem
~sabusiaa    08.01.2009 @15:39:23
Dziękuje...rysuje bo lubie ale nie sadze mam jakis talent do tego..no ale chyba licza sie checi i to ze sie robi to co sie naprawde lubi...piekna galeria.. pozdrawiam
_______
Rysowanie to moja pasja...niestety nie zawsze wychodzi tak jakby sie chciało, no cóż, ale licza sie intencje ...komentujcie, postaram sie poprawic nastepnym razem moje błędy...
~AniolBezSkrzydel    07.01.2009 @17:23:53
dziękuję pięknie
_______
"To ja twój anioł ? będzie dobrze
Śmiejesz się? ? i o to chodzi
Na 1 2 3 4 znikają wszystkie szmery"
~Shivren    04.01.2009 @12:29:47
Dziękuję
^Vithren    26.12.2008 @13:24:22
A tak, wiem. Sam to widzę, mnie samego to nie cieszy.

Dziękuję.
~MartaGralak    20.12.2008 @00:09:19
Naprawdę miło mi to słyszeć,dzięki.
~AniolBezSkrzydel    02.12.2008 @12:40:48
dzieki wielkie
_______
"To ja twój anioł ? będzie dobrze
Śmiejesz się? ? i o to chodzi
Na 1 2 3 4 znikają wszystkie szmery"
~diday    10.11.2008 @23:35:50
)
~czarnazmlekiem    08.11.2008 @16:40:50
Dzięki
_______
"mężczyznę można wykastrować jednym zdaniem:wolę abyś był moim przyjacielem a nie kochankiem" Woody Allen
~colorfulsock    20.10.2008 @20:35:30
Dziękuje. Twoje są świetne !
~BeaMag    02.10.2008 @08:44:53
Dzięki.
umknęło to mojej uwadze- poprawię
Pozdrawiam
~kasia80    02.10.2008 @08:41:05
pięknie dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się Twojej pamięci
_______
zapraszam do oceny moich prac
~Slawek307    24.09.2008 @21:59:48

świetna galeria
~nikit    01.09.2008 @23:06:21
bardzo ladna galeria!!
~DemonMathiel    13.08.2008 @14:01:02
Też tak myślę.Dziękuję:D
_______
Life is good, skateboarding is better...
-scotty    11.08.2008 @09:29:02
no widze że chciałabyś mieszkać w tym samym mieście co ja jestem zakochany w tym mieście mimo że tam jeszcze nie byłem. Pozdrawiam
~KX    11.08.2008 @09:25:31
thx
~DemonMathiel    10.08.2008 @22:34:51
DziękiTo okno to celowo,miało byc widać niebo-i jest widać.All zamierzone A co do brokatu itp-tak,moja dziewczyna tego używa do paznokci i jej to "podbieram" :D
_______
Life is good, skateboarding is better...
~bySolo    10.08.2008 @11:25:49
tamten digart przed chwila byd naprawde dobry hehe
_______
Zobacz moje prace
~ponejowa    09.08.2008 @23:45:45
a, zapomniałam napisać, że światło bardzo dobre...

ja zazwyczaj staram się umieścić na zdjęciu jakis szczegół, który zwraca uwagę..
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~wiechoo    30.07.2008 @09:08:01
Przyjemność była po mojej stronie - miłego dnia
Masz bardzo ładne imię - fajnie się je wymawia.
~wiechoo    30.07.2008 @07:50:26
Bardzo ciekawe masz fotografie Bereniko ciekawa galeria
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt